Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Princess- Shop.si



Princess-shop.si je spletna trgovina podjetja Petrar d.o.o.. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo in obratno.


Kontakt

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@princess-shop.si


Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših poslovalnicah.
Spletna cena pa velja za določene artikle, ki so v ponudbi spletne trgovine na voljo po nižji ceni.
Vse cene objavljene na www.princess-shop.si vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.


Registracija

V spletno trgovino Princess-shop.si se ni potrebno registrirati. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne Princess-shop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Naročanje

Postopek naročanja je naveden v podstrani POTEK NAKUPA na spletni strani www.princess-shop.si.

Petrar d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudiku.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
* bistvene značilnosti blaga
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. Obvestilo o nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga predloži na uradnem obrazcu. Obrazec lahko pošlje po pošti (Petrar d.o.o., Maroltova ul. 29, 2000 Maribor) ali na kontaktni e-naslov info@princess-shop.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun.


Stvarna napaka:

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti, da stvar pregleda.
V skladu z ZVPot je napaka stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo.
Kupec lahko v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku 24 mesecev od kar je bila stvar izročena.
Podrobnejše informacije o vračilih najdete na naši spletni trgovini pod povezavo Reklamacije/vračilo blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi, s plačilno kartico ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.
 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. V primeru, da naročenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo to po telefonu ali pisno sporočili na vaš e-mail naslov.

Dostava


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.


Cenik dostave:

Vsa naročila pošiljamo s Pošto Slovenije s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje.
Celoten cenik dostave najdete na tej povezavi na naši spletni strani: Stroški poštnine
 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Cene na ponudbi veljajo 3 dni.
 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
 

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Petrar d.o.o., Maroltova 29, 2000 Maribor oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Petrar d.o.o., dostop do nje je mogoč preko pošte ali e-pošte - info@princess-shop.si.
 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

(Reklamna sporočila boste prejemali samo v primeru, da ste ob naročilu izrazili željo, da vam pošiljamo reklamna sporočila in sicer na način, kot ste ga izbrali vi.
Prav tako boste prejemali sporočila, če ste v naših poslovalnicah izpolnili kontaktni obrazec za prejemanje obvestil o dogajanju v trgovinah Princess Shop)

* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
 

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. V primeru izvensodega reševanja potrošniškega spora, ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje spora, skladno s tem objavljamo povezavo na platformo SRPS. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Petrar d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte
info@princess-shop.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Petrar d.o.o.
Maroltova 29
2000 Maribor

Vsi ostali podatki o podjetju so kupcu dosegljivi na spletni strani www.princess-shop.si na zavihku O PODJETJU.
 

POJASNILO

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko Petrar d.o.o. brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi z SPLOŠNIMI POGOJI SODELOVANJA nas lahko kadarkoli kontaktirate.